LCD za Huawei Y5 2019/Honor 8S/Honor 8S 2020 + touchscreen + frame (rev 2.2) black

LCD za Huawei Y5 2019/Honor 8S/Honor 8S 2020 + touchscreen + frame (rev 2.2) black

Шифра производа: LCD6191 Brand:

2.931 RSD

73 Osobe prati ovaj artikal
  • Lično preuzimanje u maloprodaji

Ukoliko poručite do 12h radnim danom, porudžbinu možete preuzeti istog dana u našoj maloprodaji.

Besplatno

  • Isporuka post express kurirskom služboom

Porudžbinu možete preuzeti na Vašoj adresi ili u najbližoj pošti. Cena zavisi od veličine arikla, težine i vrednosti. Minimalna cena isporuke je 500,00 din sa otkupom.

2-3 Dana od trenutka porudžbine

450,00 rsd

  • Isporuka city express kurirskom službom

City express kurirska služba dostavlja pakete na Vašu adresu, ili na OMV pumpu po Vašem izboru. Cena isporuke je fiksna i iznosi 400,00 dinara.

2-3 Dana od trenutka porudžbine

400,00 rsd

  • Isporuka e-mobilni kurirom

Svaki artikal poručen do 12h radnim danom, može biti isporučen istog dana ili sutradan. Važi samo za porudžbine kreirane radnim danom. 

1 radni dan i manje od trenutka porudžbine

500,00 rsd

  • Pravo na odustajanje u roku od 14 dana

Kvalitetan ekran – za LCD za Huawei Y5 2019/Honor 8S/Honor 8S 2020 + touchscreen + frame (rev 2.2) black.

Ekran ima garanciju u trajanju od 24 meseca. Garancija se ne odnosi na fizička oštećenja.

Detaljnije o reklamacijama i odustajanju možete pronaći na strani „reklamacije

Zbog velikog broja artikala na stanju, nisu svi artikli dostupni u svakom trenutku, pa Vas molimo da pre poručivanja artikala proverite njihovu raspoloživost.
Za sve naše artikle dobijate račun i garantni list u trajanju propisanom od strane proizvođača ili uvoznika.
Ukoliko postoji reklamacija za neki proizvod, rešavamo je na najbrži mogući način
zamenom za isti artikal, zamenom za drugi artikal ili povraćajem novca. Molimo Vas da ne bacate ambalažu dok ne proverite ispravnost poručenog artikla. Za određene artikle je nemoguće uraditi reklamaciju BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE!  U slučaju pogrešno poručenog artikla  kupac je dužan proizvod vratiti putem kurirske službe o svom trošku, ili licno. Ukoliko proizvod ne odgovara opisu, troškove isporuke snosimo mi.

ZBOG UČESTALIH POKUŠAJA KUPOVINE RADI TESTIRANJA, UPOZORAVAMO KUPCE DA SE SVAKA REKLAMACIJA PROVERAVA I DA NEĆEMO PRIHVATITI NI JEDAN ISPRAVAN UREĐAJ KAO REKLAMACIJU.

Za artikle koji se u transportu mogu oštetiti i postati neupotrebljivi ili delimično neupotrebljivi, preporučujemo LIČNO PREUZIMANJE!  U suprotnom, ne možemo preuzeti odgovornost za oštećenja nastala u transportu kurirskim službama.  Robu pakujemo maksimalno profesionalno, ali nemamo načina da utičemo na ponašanje kurira!